Alle fakturaer skal sendes til: bogholderi@byg-paulsen.dk.
Bemærk fakturaer anses ikke som modtaget til godkendelse før modtaget i bogholderiet.
Hos Byggeselskabet PAULSEN A/S har vi følgende oplysningskrav til fakturaer som sendes til os, men først heraf vores kundeoplysninger:
Byggeselskabet PAULSEN A/S
Erhvervsvej 2A
8653 Them
CVR: 26988616
Krav til faktureringsoplysninger
Oplysninger til bestilling af varer eller regningsarbejde:
- Navn eller initialer på bestiller.
- Sagsnummer og- navn samt entreprisenummer og -navn (sagskode*).
- Aftaleseddel/Ordrebekræftelse/Tilbud: Aftalebilaget skal være med i samme pdf som fakturaen.
Oplysninger til fakturaer vedr. kontrakt/ekstraarbejde:
- Sagsnummer og -navn, entreprisenummer og -navn samt angivelse om det er kontrakt- eller ekstraarbejde (sagskode*).
- Entreprisesum / aftalesum.
- Stadeoplysninger / udført d.d. inkl. procenter / tidligere faktureret / aconto oversigt.
- Ifm. ekstraarbejde skal den underskrevne aftaleseddel med i samme pdf som fakturaen.
- Faktura og bilag (stade, aftaleseddel, maildokumentation m.v.) skal fremsendes i samme pdf-fil.
Bemærk, at alle fakturaer automatisk tildeles vores betalingsbetingelser løbende måned + 30 dage.
Bemærk, at alle faktureringer skal påføres sags- og entrepriseoplysninger, personreference og elektronisk aftaledokumentation.
*Sagskoder opsættes således:
P = Projekt | K = Konto (omkostning) | K el. E = Kontrakt el. Ekstraarbejde
- F.eks.: Frederiksbro, beton og kontraktarbejde, skrives: P161/K112/K eller P161K112K.
- F.eks.: Vesterskovvej, murer og ekstraarbejde, skrives: P167/K153/E eller P167K153E.
Sagskoder oplyses af bestiller eller fremgår af kontrakten.
Link til printbar version af vores krav til faktureringsoplysninger.